D.U.K.

Atsakymai į dažniausius klausimus apie transporto sekimą - kontrolę

Ko reikia, kad naudotis KurEsi? transporto sekimo - kontrolės paslauga?

KurEsi? naudojimui reikalinga:

1. GPS sekiklis

2. GSM ryšys

SIM kortelė įdedama į GPS sekiklį, GSM ryšio paslaugos įskaičiuotos į KurEsi? serverio paslaugų kainą

3. KurEsi? paslaugų serverio prenumerata

Kaip užsisakyti KurEsi? prenumeratą ir GPS sekiklius?

KurEsi? prenumeratą ir GPS sekiklius galima įsigyti tik kuresi.lt e-parduotuvėje.

Ar galima prekę pirkti internetu ir atsiimti Jūsų biure?

Prekės Jūsų pasirinkimu pristatomos LP EXPRESS kurjerio Jūsų nurodytu adresu arba į artimiausią Jums LP EXPRESS paštomatą.

Ar galiu KurEsi? paslaugai naudoti savo GPS sekiklį?

Galite, jei turite bet kurį Teltonika pagamintą GPS sekiklį. KurEsi? naudojimui turite įsigyti GPS sekiklio konfigūravimo su SIM kortele paslaugą bei KurEsi? prenumeratą.

Ar galiu atnaujinti KurEsi? paslaugą po laikino paslaugos nenaudojimo?

Taip, galite. Jei laikinas paslaugos nenaudojimas truko iki 6 mėn., turite įsigyti KurEsi? paslaugos prenumeratą. Jei laikinas paslaugos nenaudojimas truko ilgiau, nei 6 mėn., tuomet papildomai turite įsigyti GPS sekiklio konfigūravimo su SIM kortele paslaugą bei KurEsi? prenumeratą.

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavus užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu nusiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikras, kad užsakymas yra vykdomas. Nei vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas.

Kokie galimi atsiskaitymo už paslaugas ir prekes būdai?

Atsiskaityti už paslaugas ir prekes galite banko kortele ar pervedimu per Jūsų banko elektroninės bankininkystės sistemą ar grynais pinigais bet kuriame banke, pavedimu į sąskaitą, nurodytą užsakymo patvirtinimo el. laiške.

Kur kreiptis iškilus klausimams dėl KurEsi? paslaugos, GPS sekiklio ar kt.?

Iškilus bet kuriems klausimams kreiptis į KurEsi? Klientų aptarnavimą.

Ar galima pirkti prekes išsimokėtinai, paslaugas dalimis?

Galimybė pirkti prekes išsimokėtinai neteikiama. Paslaugos apmokėjimo skaidymas mėnesiais nenumatytas.

Ar yra taikomos nuolaidos įsigyjant kelis prekių vienetus?

E-parduotuvėje parduodamoms prekėms taikomas mažų sąnaudų veiklos modelis. Mums yra svarbus kiekvienas šios paslaugos naudotojas, todėl norėdami pateikti geriausią kainą, nepalikome erdvės papildomoms nuolaidoms.

Per kiek dienų pristatote prekes?

Pristatymo laikas 2-5 darbo dienos nuo apmokėjimo gavimo pagal Jūsų pasirinkimą į LP EXPRESS paštomatą ar kurjeris Jūsų nurodytu adresu.

Ar perkant prekę (prekes) išrašoma sąskaita faktūra?

Sąskaita faktūra išrašoma kiekvieno pirkimo metu ir pateikiama e-paštu arba kartu su prekėmis.

Ar Jūsų parduodama įranga kokybiška, veikia patikimai ir atitinka instrukcijose nurodytas funkcijas?

Tikrai taip, ši įranga suprojektuota ir gaminama pramoniniu būdu. Prieš pateikdami įrangą pardavimui jos pavyzdžius mūsų specialistai visapusiškai ištestuoja ir įsitikina jos patikimu veikimu bei funkcionalumu.

Koks Jūsų darbo laikas?

KurEsi? paslauga teikiama ir užsakymai elektroninėje parduotuvėje aptarnaujami 0-24 val. (visą parą), visomis savaitės dienomis.
Klientų aptarnavimo vadybininkai į klausimus elektroniniu paštu atsako darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val.